Xerrades sobre Indústria i Tecnologia.

Durant el mes d’abril el Consell Comarcal del Vallès Occidental oferirà un cicle d’orientació educativa per impulsar la inscripció en formacions post obligatòries vinculades a les vocacions tecnològiques i industrials. Aquest cicle vol proporcionar eines a l’alumnat i les famílies a l’hora d’escollir els estudis un cop acabada l’ESO. Per això les sessions estan especialment recomanades per l’alumnat de 4t curs d’ESO.

L’objectiu és apropar els sectors tecnològics i industrials a l’alumnat en procés de transició educativa. Es portarà a terme a través de demostracions vivencials, presentació de resultats d’experiències innovadores i informació d’interès vinculada a l’orientació, impuls i transmissió de les innovacions en indústria i tecnologia entre el jovent.

El cicle es configura a partir de cinc xerrades informatives i 3 taules de debat participatives, que abordaran diferents temàtiques com innovació, canvi continuo, resiliència, la presa de decisions, l’impacte de la tecnologia en els àmbits sanitaris, industrials i de comunicació. Totes elles mantindran com a fil conductor la transmissió vocacional de professionals, empreses, experts/es i alumnat de formacions postobligatòries i agents vinculats al sector tecnològic i industrial.

La taula rodona per debatre sobre Industria i tecnologia del dia 21 d’abril comptarà amb els professors del nostre centre Paola Valls i Xavier Ortega, i l’alumne Alfonso Lázaro.

Els destinataris de les sessions seran els instituts d’educació secundària de la comarca i els centres d’orientació formativa juvenil del Vallès Occidental: alumnat, professorat, famílies i agents d’orientació.

Aquesta acció del Consell Comarcal del Vallès Occidental s’emmarca en el Pacte per la Reindustrialització del Vallès Occidental i el Pla de Reactivació Socioeconòmica.

Text: terrassadigital.cat