Alumnes col•laboren amb el Festival de Jazz de Terrassa

Quatre alumnes de L’institut Santa Eulàlia de Terrassa (tres d’ells, estudiants del cicle mitjà  de vídeo disjoquèi i so i un alumne del cicle superior de realització)   col·laboren en la  producció de la Campanya  promocional del 40 aniversari de del Festival de Jazz de Terrassa.

Per tal de commemorar aquest aniversari el Club de Jazz d’Amics de les Arts i JM celebren l’efemèride amb un recorregut musical i visual per 40 punts rellevants de la ciutat. Prop de 60 músics la majoria terrassencs, participen en el recorregut que culminarà amb la descoberta del cartell de l’edició número 40.

La primera acció, d’avançada a la inauguració, arrenca ja dilluns vinent 19 d’abril. Batejada amb el nom de Jazz Up, es tracta d’un circuit artístic i musical per 40 punts de la ciutat: espais representatius, llocs singulars, emblemes del Festival… que al llarg de 12 dies seran l’escenari simbòlic i fugaç dels 40 anys de Festival. A través dels 40 cartells oficials de la seva trajectòria que inclou artistes, fotògrafs, il·lustradors o dissenyadors com America Sanchez, Octavi Intente, Radio Zurich, Quelot, Anna Clariana, Miquel Carol, Jordi Canyameres, Mercè Torres, Carlos Avallone, Nexe o Conrad Roset, entre d’altres.

Amb prop de 60 musics participants i representants de l’escena jazzística local en les seves diferents etapes, l’organització vol reconèixer pioners del gènere i recolzar les noves generacions. Tanmateix, considerar la vessant pedagògica amb la implicació de les escoles de música i els vincles professor-alumne que també es traduiran en aliances musicals per l’ocasió.

L’itinerari se succeirà entre el dilluns 19 i el divendres 30 d’abril, precisament la data en què se celebra el Dia Internacional del Jazz, quan es descobrirà el cartell d’enguany. Seran, doncs, un total de 12 dies, sota el factor sorpresa del moment i del lloc, i sense cap convocatòria prèvia per tal de mantenir el suspens fins a l’últim moment i els protocols socio-sanitaris vigents. Això sí, cada punt estarà recolzat per la transmissió en directe per les xarxes socials. Igualment, fragments d’aquestes filmacions seran l’eix de la campanya promocional en format vídeo-teaser de l’edició commemorativa de 2021.