Visita a les instal·lacions de l’INEF per CFGS Condicionament físic

Avui l’alumnat de 2n de Condicionament han fet una sortida a l’inef de Barcelona.

Els objectius eren, d’una banda, visitar les instal·lacions, ja que alguns dels nostres alumnes volen cursar estudis allà el proper curs. I, de l’altra banda, fer un treball de recerca bibliogràfica a la biblioteca, emmarcat en el mòdul de Projecte, dins el nucli formatiu anomenat “La recerca d’informació”.

Els responsables de la biblioteca ens han fet un petit tour per la instal·lació i ens han explicat com utilitzar els diferents recursos de què disposen.

@inefcatalunya