Visita a la tercera edició de la Fira EFINTEC dedicada a les renovables

L’alumnat i el professorat dels Graus Superiors de Formació Professional d’Energies Renovables i de Sistemes Electrotècnics Automàtics ha visitat la tercera edició de la Fira EFINTEC, on han pogut veure un ampli ventall des de tecnologies d’instal·lació, energies renovables, programari de gestió i manteniment, vehicle elèctric …, i un racó de gremial molt valorat per l’estudiant.

Les fires con EFINTEC, ajuden l’alumnat a conèixer les últimes tendències del sector de l’energia, les empreses referents del sector i els avenços tecnològics en el que serà el seu futur professional proper. A més els ha permès tenir un espai de relació amb professionals referent s i establir-ne connexions professionals.

Agraïm a l’organització d’EFINTEC i a la federació de gremis FERGICAT per proporcionar a aquesta finestra del món professional al nostre estudiantat.