Scape room virtual VilaEssCopp amb 2n CFGM de gestió administrativa

El nostre alumnat de 2n CFGM de gestió administrativa(AG10) de matí i de 2n CFGM de Gestió administrativa d’àmbit sanitari (AG12) de tarda, ha participat la setmana passada d’un SCAPE ROOM VIRTUAL (VilaEssCoop) L’objectiu el mateix ha sigut introduir i aprofundir en els conceptes bàsics de l’Economia Social, Solidària i el cooperativa. En el marc del projecte (MP10) i tenint en compte que les nostres empreses virtual són cooperatives l’alumnat ha aprofundit en els aprenentatges de conceptes com l’assemblearisme, el model productiu i l’agroecologia, el model de cures o el model de consum de proximitat per tal de comprendre el moviment cooperatiu com una alternativa real al model de gestió econòmica encara dominant.L’alumnat ha gaudit d’una bona estona desxifrant diversos reptes que es plantejaven durant l’scape room però sobretot han treballat de manera cooperativa.