L’alumnat de CFGS en Energies Renovables visita l’enginyeria SENER

L’alumnat de CFGS en Energies Renovables dels Instituts Martí l’Humà de Montblanc, l’Institut Escola del Treball de Lleida i l’Institut Santa Eulàlia de Terrassa hem visitat l’enginyeria SENER a les seves instal·lacions a Cerdanyola del Vallès (Barcelona). SENER ens ha explicat, entre d’altres, la seva proposta de Parc Eòlic Tramuntana al Golf de Roses i com han dissenyat i provat la plataforma HiveWind. També hem pogut veure les instal·lacions d’energies renovables de l’edifici: la seva icònica pèrgola solar fotovoltaica i el sistema de ACS que disposa el parc Tecnològic Alba.

Ha estat una gran trobada que ha permès a l’alumnat veure com es treballa en una gran enginyeria amb equips multidisciplinaris enfocats a un objectiu comú, i possiblement animar-los a continuar la seva formació en el sector de les energies renovables. Agraïm l’escalf en l’acollida i les explicacions tan interessants de Maite Masià i Raquel Juan.

Aquesta activitat conjunta entre els tres Instituts ha permès apropar el món laboral i cohesionar l’alumnat de diferents instituts.