Presents a la mostra Campus del Festival Filmets de Badalona

Presents a la Sessió CAMPUS a @festivalfilmets al teatre Zorrilla de Badalona amb el documental “Viure el blues”, ideat per Alba Farrés, amb muntatge de José Velasco, amb Marta Cabello i Javier Díaz com càmera i so (alumnat de promoció 20-22). L’alumnat de CFGS de Realització i el GS Producció ha estat present a la sessió com a públic. Les principals escoles de cinema han presentat les seves propostes audiovisuals aquesta tarda, on Lluís Marco ha rebut el premi Venus d’honor a la seva destacable carrera al cinema i al doblatge.

Foto de família dels representants de les escoles de cinema de Catalunya. Des de @festivalfilmets agraïm la seva empenta per donar espai al talent jove del pais, com el que surt dels nostres cicles d’imatge i so.