Una Castanyada terrorítica i diferent a l’edifici d’imatge i so 2022

Avui tot l’alumnat d’imatge i so s’ha proposat celebrar la castanyada amb un munt d’activitats organitzades per ells/es.

MATÍ: Festival el “Castanyasso”

2n de Cfgm Vídeo, discjòquei i so han organitzat el seu primer festival, “el Castanyasso”, on han aconseguit animar a tot l’alumnat d’imatge i so. Han punxat 3 djs, amb estils molt diferents, que han fet aixecar tota la pista de ball amb èxits musicals dance dels ’90, 2000 i d’actuals.

Per la seva banda, alumnat del matí de 1r CFGS il·luminació, captació i tractament d’imatge ha vingut a la festa disfressats per donar més ambient.

TARDA: Taller de makeup terrorífic i actuacions en viu.

Avui hem passat una tarda espectacular a càrrec de l’alumnat de 1r CFGS Realització d’audiovisuals i espectacles i amb participació dels tots els cicles d’Imatge i So de tardes.

Hi ha hagut un taller de maquillatge, un concurs de disfresses terrorífiques i una sessió de micròfon obert on hem pogut gaudir de grans actuacions musicals.

En definitiva, ha estat una “castalloween” diferent on tothom ha passat una bona estona i han fet🍍 per encarir amb il·lusió el que resta de curs.