Petita mostra dels tallers de soldadura dels CFGM Instal·lacions de producció de calor i Instal·lacions frigorífiques i de climatització

El professor Jordi Vives vol compartir algunes imatges que il.lustren les tasques que apren a desenvolupar el seu alumnat als tallers de soldadura dels Cicles Formatius de Grau Mitjà d’Instal.lacions anomenats de forma familiar com “Fred” i “Calor”. Com ell mateix afirma: “no es res singular perquè es el que acostumem a fer, però potser passa desapercebut per a molta gent” Les fotografies mostren l’experiència professional que adquireixen els seus alumnes durant les hores de taller d’aquests estudis, que a més tenen un alt grau d’inserció al mercat laboral actual.