L’alumnat de 2n curs de Gestió Administrativa participa a la Jornada d’Intercooperació Educativa de Terrassa

L’alumnat de 2n curs del CFGM de Gestió Administrativa ha participat a la I Jornada d’Intercooperació Educativa, organitzada en el marc de la Terrassa Cooperativa 2021.

La jornada, que s’ha realitzat de manera no presencial com a conseqüència de la pandèmia, ha consistit en desenvolupar de manera col·laborativa un exercici d’intercooperació relacionat amb l’Economia Social i Solidària (ESS) i l’Economia del Bé Comú (EBC) L’obtectiu d’aquesta pràctica ha estat fomentar l’intercanvi d’opinions i aprenentatges entre les persones implicades.

L’alumnat dels diversos instituts i escoles participants (INS Santa Eulàlia, INS Egara, Vedruna Vall i Creixen Educació) han presentat i ressenyat les principals activitats de la Terrassa Cooperativa 2021 a les que han assistit durant el mes de celebració i que han estat treballant al Moodle del Conveni per l’ESS (signat des de fa més de dos anys per diverses entitats, escoles, instituts i l’Ajuntament de Terrassa)

L’experiència ha estat un bon espai d’intercanvi i conscienciació col.lectiva sobre altres realitats econòmiques, amb la implicació d’alumnat de diferents edats i nivells educatius de la ciutat de Terrassa.