L’alumnat del CFGS Administració i finances assisteix a l’EUNCET Terrassa amb la ponència “Descobreix el teu do”

Els i les estudiants del CFGS Administració i finances van visitar les instal·lacions de l’Euncet Business School al seu Campus de Terrassa el dia 23 de novembre, on van assistir al seminari “Descobreix el teu do” a càrrec del Dr. Joaquim Valls.

La xerrada es centrava en mostrar l’alumnat les diferents estratègies de que disposen per identificar els seus punts forts i treure’n profit, tant a nivell professional com personal.

El Dr. Valls, excel·lent comunicador, va exemplificar de forma pedagògica com detectar i potenciar les habilitats naturals que tenen tots els individus. Agraïm a l’EUNCET la cordial rebuda i el magnífic seminari que ens va preparar.