Col·laboració amb l’UPC per l’enviament de kits solars a Senegal

Els alumnes de GM INSTAL·LACIONS ELÈCTRIQUES I AUTOMÀTIQUES, han participat activament en un projecte de l’UPC. El treball ha consistit a cablejar, dimensionar i dissenyar kits de panells solars que han ficat en contenidors de vaixell per fer arribat al mig de la selva al Senegal.

Allà els han rebut, els han connectat i han pogut inaugurar una escola i un centre de salut.

Des d’el Senegal, ens han fet arribar fotos i vídeos del muntatge, i com agraïment, ens envien fotos de la inauguració de l’escola, on surt el nom de la UPC, però ens agraeixen a l’INS Santa Eulàlia la col·laboració, posant el nom dels alumnes nostres a la pissarra.

Projectes com aquest encaixen a la perfecció amb la nostra missió i visió com a centre: formar professionals, però per sobre de tot, bones persones que són generoses en compartir els seus aprenentatges amb gent que ho necessita.