L’Alumnat del CFGM Vídeo, discjòquei i so actuarà al Festival Mosaic gràcies al conveni de col·laboració

L’alumnat del CFGM de Vídeo, discjòquei i so estan d’enhorabona perquè el nostre institut acaba de firmar un contracte per tal de col·laborar amb el Festival Mosaic de Terrassa. Aquest esdeveniment, organitzat pel segell discogràfic Arketip i que tot just va celebrar la seva primera edició l’any passat, té per objectiu promoure la música electrònica i les arts digitals.

En concret, la col·laboració consistirà en que alguns dels nostres dj’s i vj’s més destacats puguin formar part de la programació, fet que suposarà una primera experiència professional real de contacte amb el públic terrassenc.

Les actuacions dels nostres alumnes es podran gaudir en la propera edició del festival, prevista pel mes de setembre de 2022. L’acord s’emmarca dins el programa Innova FP, del qual en forma part el nostre centre des de fa alguns cursos. Aprofitem aquest espai per agrair la tasca dels docents i professionals implicats en aconseguir aquesta fita. Endavant amb el projecte!