Visita a l’Espai de l’Estudiant de Valls

El passat 7 de març, l’alumnat de 4t i 2n de BAT de l’Institut Ramon Barbat va tenir l’oportunitat d’assistir a l’Espai de l’Estudiant de Valls, una fira anual que ofereix una àmplia gamma de propostes formatives en l’àmbit universitari i de cicles formatius a Catalunya. Durant la visita, els estudiants van explorar diversos estands on van rebre informació detallada sobre les seves opcions acadèmiques futures.

Van mostrar interès en àrees com els estudis universitaris, estudis de postgrau, formació professional, tallers ocupacionals, idiomes, estudis superiors, escoles de negocis, estudis artístics, batxillerat, formació no reglada, així com serveis per als joves com ara residències, estudis i feina a l’estranger, i serveis financers.

Estem ben segurs que va ser una experiència enriquidora que els va permetre imaginar i començar a construir un futur ple d’oportunitats i èxits.