UNES PORTES OBERTES MULTITUDINÀRIES!

Volem donar les gràcies a totes les famílies que ens han visitat avui per mostrar interès pel nostre centre. També agraïm moltíssim la col·laboració de tot el professorat que s’ha quedat a explicar el nostre projecte educatiu i ensenyar les nostres instal·lacions. De forma molt especial, donem les gràcies a l’alumnat de 4t d’ESO, 1r de BAT i fins i tot alguns ex-alumnes que, de forma voluntària, han ensenyat el Ramon Barbat a tot l’alumnat de 6è que ens ha visitat; i ho han fet amb tota la il·lusió del món perquè s’estimen el nostre centre.

Som un equip! Tots fem Barbat!