Una jornada tècnica molt profitosa!

La setmana passada els alumnes del Cicle Mitjà d’Instal·lacions Frigorífiques i Climatització van tenir una jornada tècnica sobre conductes de fibra a càrrec d’un ex-alumne del centre, Fernando Lozano, qui molt amablement amb la col·laboració de la seva empresa URSA van realitzar diferents elements amb conductes.

No hi ha res més motivador, tant pels nostres alumnes com pel mateix professorat, poder comprovar l’èxit personal i professional dels nostres ex-alumnes. Moltes gràcies per la teva col·laboració Fernando!