SETMANA DE LES SORTIDES PROFESSIONALS

I després del CFGM CM10, què vols fer? Fes-ho!

La setmana del 30 de gener al 3 de febrer, el Departament d’Activitats Comercials va organitzar un seguit de xerrades amb l’objectiu d’acostar els alumnes a diferents perfils professionals de l’àmbit comercial i del màrqueting, així com conèixer una part de l’oferta de Cicles Formatius de Grau Superior. Els alumnes van poder conèixer de primera mà l’experiència personal d’antics alumnes del CFGM CM10 del Ramon Barbat i els diferents itineraris recorreguts per cadascun d’ells. Els alumnes del CFGB i de 4rt d’ESO van ser convidats a les xerrades i els va permetre conèixer el cicle de més a prop.

Les xerrades van ser a càrrec d’:

• Àngel Pérez Gómez i Isidor Guerrero Torres: President i Vicepresident del Col·legi d’Agents Comercials de Tarragona
  • Roberto Ahufinger del Pino: responsable d’esports de raqueta i golf de Decathlon
  • Jordi Uribe: Key account manager i gestor de punt de venda a Borges International Group,
  • Aurelia Hurtado: responsable d’administració i caixes a Jardiland, i l’antiga alumna del centre Elba Altuna

Els antics alumnes que van protagonitzar les xerrades van ser Genís Molina (alumne del Cicle Superior de Màrqueting i Publicitat), Agustín Larriera (participant del programa B4M Europe), Eman Chaaban (estudiant del Cicle Superior d’Administració i Finances), Ángel Rodríguez (cursant el Cicle Superior de Comerç Internacional) i Andrea Sánchez (fent el Cicle Superior d’Integració Social).

Tant Decathlon com Jardiland van donar l’oportunitat als alumnes del cicle de presentar el seu currículum vitae i fer una entrevista per valorar la possibilitat de fer-hi la FCT i FP dual. Jordi Uribe els va convidar a fer una visita guiada i presentació per part del Director del centre a Carrefour Tarragona.

Molts van ser els missatges adreçats aquests dies als alumnes del Barbat però un dels que més va ressonar va ser el de que cal fer la feina amb passió, prendre decisions i que cadascú ha de marcar el seu pla de carrera. Els antics alumnes del centre els van donar consells per no perdre el fil del cicle i seguir endavant.

Una experiència molt positiva per a tots!!