Mateixos horaris a BAT i Cicles

Atenció alumnes de Batxillerat i Cicles Formatius!

Passat Setmana Santa seguim amb les classes telemàtiques com fins ara. A la setmana del 6 al 9 d’abril els alumnes de 1r de BAT i 1r de Cicles Mitjans vindran el dimarts i el dijous, i els de 2n de BAT i 2n de Cicles Mitjans, aquesta setmana, i seguint els dies alterns, vindran dimarts, dijous i divendres (dimecres serà el dia telemàtic, a la setmana següent dijous, a l’altra divendres, etc…). Ja us anirem informant de si més endavant s’augmenta la presencialitat, en funció de com evolucioni la pandèmia.

Que passeu molt bones vacances i cuideu-vos molt!!!