LA FiM I EL CELLER: UN MATÍ COMPLET!!

El passat divendres 6 de maig, vam visitar la FiM (fira dedicada a la música emergent) amb els alumnes de 1r de Batxillerat . Als jardins del castell vam poder gaudir de música en directe de la mà dels grups: Twin i Joana Dark, on vam descobrir una proposta original, innovadora i de qualitat.

Com ja sabeu, la FiM té com a objectiu promoure la música per a tots els públics, amb l’oferta de diferents tendències i escenes. Treballa especialment per potenciar les dones artistes i també per a la inclusió de músics.

Al mateix matí també vam visitar el museu del Celler de Vila-seca, un espai centrat en la divulgació dels processos del vi i en la feina i la història de la pagesia local. La regidora de Cultura, Coneixement i Relacions Cíviques Manuela Moya, ens va oferir una visita guiada per ella mateixa on vam descobrir que el Celler és de l’arquitecte Pere Domènech i Roura, que va ser construït entre els anys 1919-1920 i que compta amb un museu amb la tecnologia d’última generació com poden ser efectes de so, màpings i experiències de realitats virtuals.

Els nostres alumnes van gaudir d’un matí ple de vivències musicals i històriques d’allò més interessants, i esperem poder repetir l’experiència en propers anys.

Aquí podeu veure més fotos.