Jornada araArt

El passat 17 de maig el nostre centre va assistir a la jornada araArt a l’Auditori Eduard Toldrà de Barcelona. En aquesta jornada es van compartir experiències entre centres, totes elles amb l’art com a principal protagonista.

El Ramon Barbat sempre ha apostat fort per posar en valor projectes artístics relacionats amb les arts escèniques, la música i en general qualsevol branca artística que fomenti la creativitat. Amb la col·laboració del Conservatori de Música de Vila-seca, aquest projecte fomenta la inclusió d’aquell alumnat més vulnerable. A la vegada, mitjançant l’araArt, es prestigien i es valoren amb més força que mai totes les activitats que ja es duien a terme al nostre centre. Us animem a comprovar-ho amb les nostres properes estrenes teatrals, totes elles amb la música en directe; per nosaltres és la millor manera de promoure el talent del nostre alumnat – i també del nostre professorat – aprofitant la nostra diversitat.