INNOVAFP

Els alumnes de 1r del CFGM d’Activitats Comercials de l’Institut Ramon Barbat i Miracle participen aquest any i per primera vegada en el projecte Innova fp. Aquest programa promou la col·laboració entre empreses i centres de formació professional amb l’objectiu de treballar en projectes reals on intervenen l’alumnat, el professorat, organitzacions i el centre.

Els alumnes han de treballar un repte que es pot convertir en projecte i dur-lo a terme.

En el nostre cas, hem detectat una necessitat a la que volem donar solucions:

Els adolescents de Vila-seca en general no fan esport. El repte és potenciar l’esport entre aquest target group buscant la motivació que faci que cada vegada més i més nois i noies s’apuntin a aquesta pràctica saludable i aconseguim que es converteixi en un hàbit i no en una actuació puntual.

Per tirar endavant aquest projecte hem contactat amb diferents organitzacions i institucions: l’Ajuntament de Vila-seca, el gimnàs You can fit de Vila seca i l’institut Pedralbes de Barcelona, amb qui col.laborarem per desenvolupar l’app.

Molts ànims a tots! Segur que serà un projecte fantàstic!!