GRAN FESTA DE GRADUACIÓ!!!!

Els nostres alumnes de 4t d’ESO, 2n de Batxillerat i 2ns de Cicles Formatius s’han graduat amb una gran Festa. Els alumnes d’arts escèniques, els de la batucada i unes fantàstiques actuacions musicals van emocionar a tothom durant la nit. Acabada la graduació L’AMPA ens va oferir un sopar fantàstic al pati del nostre centre.

Gràcies a l’Ajuntament per cedir-nos el pavelló, i moltes gràcies també a totes les persones que van fer possible una Graduació inoblidable: mares, pares, alumnes i professors. Felicitats i molt bona sort a tots!!!!