Diada de Sant Jordi

La Diada de Sant Jordi ha tornat a ser especial a les aules del Barbat. Divendres passat es van organitzar activitats especials per a l’alumnat, com el concurs Picalletres per a 1r cicle d’ESO, que a més de divertir-se aprenent més sobre la llengua, han desenvolupat les habilitats artístiques amb la recreació de roses, dracs d’origami i punts de llibre. A 3r i 4t d’ESO, els grups bombolla han posat a prova les capacitats analítiques tot resolent una escape room virtual. A més a més l’alumnat de 2n i 4t d’ESO ha amanit la jornada amb la magnífica gestió d’unes taules d’intercanvi de llibres per a tot l’alumnat de secundària.

Després del malaurat parèntesi del curs passat, al Barbat hem tornat a compartir l’alegria d’una jornada dedicada a la cultura, el gaudi, l’amor i el coneixement.