Alumnes nostres a la lliga de debat de la URV

El passat 17 de febrer els alumnes Yakira Luque, Atenea Paris, Ainhoa Martín, Pablo Périz i Òscar Martínez van participar a la lliga de debat de la URV. Sense haver tingut molt temps per preparar-se, el nostre grup va debatre de forma excel·lent sobre un tema prou polèmic: hem de posar límits a la ciència? Després d’aquesta experiència, aquestes són les paraules que ens han deixat:

Ainhoa: “Ha estat una experiència molt enriquidora i desitjo que aquesta activitat passi a ser una tradició de l’Institut. Molt orgullosa dels meus companys i del nostre capità”

Atenea: Aquesta experiència se’ns ha presentat com un repte d’autosuperació i estic molt agraïda per l’oportunitat i desitjo de tot cor que l’Institut torni a participar!! El sentiment de companyonia sempre ha estat present i en definitiva: ha valgut la pena tot l’esforç!!

Pablo: Simplement el fet de donar-me aquesta oportunitat, ja ha merescut la pena. Amb aquesta activitat he après molt i compartir equip amb els meus companys ha estat tot un plaer. Encara que no hauria estat possible sense la implicació del nostre capità!! Molt agraït!!

Òscar: “Ha estat una experiència inoblidable. Hem viscut molts bons moments, des del moment en què ens van comunicar que aniríem, la sensació d’adrenalina i de satisfacció per haver estat escollit va ser molt bonica. Després l’experiència a la universitat va ser molt amigable, tots els companys de debat van ser molt respectuosos, sens dubte repetiria!!!”

Per cert, el “Capità” ha estat el professor Pep Carles. Moltes gràcies per la vostra implicació i esforç.  Enhorabona a tots!!!!