X Fòrum TRICS

ALEX
El passat 8 d’abril alguns alumnes de 2n Batxillerat del nostre centre van presentar els seus Treballs de Recerca al X Fòrum TRICS, un espai d’intercanvi d’experiències de Treballs de Recerca de Batxillerat i Crèdits de Síntesi de Formació Professional de Grau Superior organitzat conjuntament pel Departament d’Educació i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT).

El Fòrum TRICS pretén contribuir en el procés de formació dels joves i té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències. Per una part l’alumnat de segon curs de batxillerat té l’oportunitat de presentar la feina feta, tot plegat per estimular als companys de primer curs en la recerca i l’elaboració dels treballs que es proposen dur a terme el curs vinent.

Els alumnes participants del nostre centre i els seu treballs van ser els següents:

Alex Michalec Canellas, Modelatge de l’escenari d’un videojoc 3D.

Clara Primé Tous, L’eficiència dels antisèptics sobre la placa bacteriana.

Irene Tobías Falla, Resultats preliminars per a un nou test ecotoxicològic en sediments marins: Lumbritox

Meritxell Núñez Bru: Trastorns Alimentaris: Influència en la societat

Rocio Rodulfo Cárdenas: Ulls que no veuen, cor que sí sent

Sergi Arjona Martí: Muntatge i programació d’un robot esquivador d’obstacles amb Arduino