VISITA DEL PRESIDENT DE LA GENERALITAT

El passat 19 d’octubre vam rebre la visita del molt honorable president de la Generalitat Artur Mas. Acompanyat d’altres autoritats, com la consellera d’Ensenyament Irene Rigau i el president de la Diputació i alcalde de Vila-seca Josep Poblet, va inaugurar les noves instal·lacions de l’Institut, destapant una placa que es troba a la porta d’entrada del centre. Després va passejar per algunes aules a les quals va conversar amb alguns alumnes i va adreçar algunes paraules a alumnes i professors a l’Aula Gras.