VISITA A VALLS I AL REIAL MONESTIR DE SANTES CREUS

El passat divendres dia 14 de febrer, els alumnes de 2n ESO B, D i E van anar d’excursió al casc antic de Valls i al Reial Monestir de Santes Creus. Els nostres alumnes van haver d’orientar-se amb l’ajuda d’un mapa per a trobar uns monuments històrics de Valls. Després, i un cop enllestida l’activitat, van anar cap al monestir Cistercenc. Allà van fer un recorregut per les diverses àrees del monestir. Mentre les monitores donaven informació sobre edifici, el seu context històric i la vida quotidiana dels monjos els alumnes havien de respondre unes preguntes de veritat o fals. Cal dir que tots ho van fer molt bé i van aprendre molt!