VI CONCURS DE CRISTAL·LOGRAFIA

IMG_0999El divendres 19 de maig, les alumnes de 3r d’ESO: Aida Arjona, Andrea Molina i Juana M. Parrilla, van participar en el VI Concurs de Cristal·lografia al Cosmocaixa de Barcelona.

En total van poder concursar 50 centres de tota Catalunya i les nostres alumnes, amb els seus cristalls, van cridar molt l’atenció del jurat. Va ser una deliberació difícil, per la gran qualitat de la majoria de treballs. Finalment no van obtenir premi, tot i que ho van fer molt bé.

Van acompanyar a les alumnes alguns companys de 3r d’ESO i els alumnes de Química i Física de 1r de Batxillerat, que van poder gaudir del concurs i de les instal·lacions del Cosmocaixa.

Per veure més fotografies, clica aquí.

Diu Aida Arjona:

“Penso que ha estat una molt bona experiència; hem après moltes coses noves i ens ho hem passat d’allò més bé treballant de valent al laboratori. Tot que no hem aconseguit guanyar, crec que el millor que ens ha pogut succeir ha estat viure aquesta aventura de fer cristalls i veure com la gent admirava la nostra feina”.