Un comiat molt emotiu: el de la Rosa Palau

La nostra companya Rosa Palau va finalitzar la seva tasca docent el passat 27 d’octubre. Després de més de 18 anys al Ramon Barbat, la Rosa va voler celebrar el seu comiat convidant-nos a un bon esmorzar a l’hora del pati. Tot seguit, vam baixar al hall perfer-nos una foto amb ella, i quina va ser la nostra sorpresa? tot l’alumnat que es trobava per la biblioteca, passadissos, etc. va començar a aplaudir de forma espontània. No només això, sinó que molts d’ells i elles van apropar-se per donar-li una abraçada! Va ser com un final feliç de molts del contes que la Rosa ha estat explicant durant tots aquests anys al seu alumnat… t’enyorarem molt Rosa!