Sing Along project

Els alumnes de 2n i 3r d’ESO també han gaudit d’una activitat organitzada pel Departament de Llengües Estrangeres. En aquest cas, el contacte amb la llengua ha estat cantant. Realment, una sessió real de Karaoke. El Josep i la Barbara els feien participar cantant, però també els feien prestar atenció a les lletres de les cançons. Els autors no ho devien fer expressament però n’hi ha que estan plenes de verbs en “present continuous” i d’altres plenes de verbs en passat. En fi, gramàtica a banda, els alumnes van cantar, cantar i cantar. A la foto hi tenim en Josep Suller, un guitarrista i professor d’anglès i un grup d’alumnes de 3r d’ESO en plena participació.