Jack, the magic teacher

Els alumnes de 1r d’ESO han rebut la visita d’un professor d’anglès una mica diferent de les professores habituals de l’Institut. Es tracta d’en Jack, un mag de Nova York que el que fa és el que fan tots els mags, màgia. Pels alumnes és l’oportunitat de tenir contacte amb l’anglès (en aquest cas, anglès americà) d’una manera diferent. Abans de l’arribada del mag, a les classes ja vam assegurar-nos que entendríem tot el vocabulari necessari (cordes, pilotes, anelles…). A la foto veiem la Marina, a qui de sobte una pilota se li va reconvertir en set pilotes dins la seva mà.