SETMANA DE PROJECTES

Aquesta setmana l’alumnat de l’ESO ha deixat les classes habituals per deixar pas a la setmana de projecte, on cadascú ha pogut potenciar els seus talents. Es tracta d’un treball en grups cooperatius, on l’important no és només el resultat, sinó tot el procés.

Es busca que els aprenentatges siguin significatius i tinguin relació directa amb el seu entorn, més enllà de l’aula, i que a la vegada la temàtica sigui globalitzada i interdisciplinar. Oferim canals per ajudar a l’alumnat a pensar per si mateix, a investigar, a aprendre dels seus errors i dels seus encerts, i d’aquesta manera també a aprendre a ser crítics.

Estem molt contents dels resultats i volem felicitar-los per la feina feta.

Aquí teniu l’enllaç on podeu veure fotografies d’aquests dies i dels bons resultats.