NeuroTalent Games: MOLT BONS RESULTATS!

El concurs NeuroTalent Games es tracta d’una competició destinada als nois i noies de 1r d’ESO de tots els centres educatius de Catalunya, els quals realitzen diverses rondes d’exercicis on es treballaran les seves habilitats en les múltiples àrees de la memòria. La missió dels Neurotalent Games és conscienciar de la importància d’entrenar la memòria i altres funcions cognitives des de la infantesa i al llarg de tota la vida amb l’objectiu de potenciar l’aprenentatge, millorar la salut cognitiva per alentir l’envelliment normal del cervell i ajudar a preservar durant més temps la qualitat de vida davant malalties neurodegeneratives.

Els alumnes Marco Gómez, Noa Galiano i Marc Loran de 1r C i D han obtingut una molt bona classificació quedant entre els 100 millors.

Felicitats a tot l’alumnat de 1r d’ESO pels bons resultats!