Probability 2nd ESO

El nostre centre participa des d’aquest curs en el programa d’innovació pedagògica GEP, Generació Plurilingüe. La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, fent servir la llengua anglesa en activitats d’altres matèries.

Els alumnes de 2n ESO han treballat en anglès, de manera manipulativa i amb activitats cooperatives en grup el tema de probabilitat. Han fet servir cartes, daus, fitxes de dominó i monedes.

Una vegada coneguts els conceptes bàsics de probabilitat també han hagut de fer apostes on podien guanyar punts per a l’examen i han pogut comprovar que no sempre el resultat més probable és el que acaba sortint.