LLIURAMENT D’ORLES

El curs 2012-2013 arriba al seu final i per alguns alumnes això significa el final d’una etapa i fins i tot el seu comiat de l’Institut. Per aquest motiu, el divendres 14 a partir de les 20 hores va celebrar-se el tradicional lliurament d’orles als alumnes de 4t d’ESO, de 2n de Batxillerat i dels Cicles formatius.

A banda d’unes paraules de comiat per part del director, l’Adolf Quetcuti, enguany els alumnes van voler dir també la seva adreçant als que han estat durant tantes hores els seus professors i companys uns mots de record i agraïment. Després de lliurar totes les orles als alumnes presents es va acabar la jornada amb el sopar patrocinat per l’AMPA.