L’INTERCANVI AMB STUTTGART: UNA EXPERIÈNCIA MOLT INTENSA!!

Del 21 al 28 de setembre hem tingut amb nosaltres l’alumnat de Stuttgart que ha participat de l’intercanvi a nivell de batxillerat. Ha estat una setmana molt intensa, plena d’activitats i d’experiències inoblidables. Hem tingut el plaer d’ensenyar-los els punts d’interès més emblemàtics del municipi: el Celler i el Castell entre d’altres. També hem anat a la Tarraco Romana, a Barcelona, a les festes de Santa Tecla, i a la platja de la Pineda. Hem fet diversos tallers: un d’acrosport, un altre de llengua catalana i també un taller sobre el ball de bastons. Volem agrair la col·laboració de tot el professorat i l’alumnat que ens ha ajudat a fer que els nostres convidats passessin aquests dies tan especials. També volem agrair a l’Esbart Dansaire Ramon d’Olzina, especialment a la Gemma i al Jofre, tota l’ajuda amb el taller de ball de bastons. Per últim, un agraïment a l’ajuntament, en especial a la Regidora Manuela Moya, per la seva recepció i tots els presents que va proporcionar a les professores acompanyants.

I no volem oblidar-nos dels nostres 17 alumnes de 2n de batxillerat i les seves famílies. Heu estat uns amfitrions immillorables!!

En aquest enllaç hi trobareu unes quantes fotografies.