I DESPRÃ?S DE L’INSTITUT, QUÃ?…?

Al llarg dels dos últims trimestres del curs, els alumnes de 2n de batxillerat van rebent informació sobre les sortides acadèmiques i professionals que els esperen després de l’institut. Per això es realitzen un seguit de visites amb les quals es tracta de conèixer de primera mà quina és l’oferta universitària al seu abast.

Per exemple, un grup de 30 alumnes va visitar la Facultat de Turisme i Geografia de Vila-seca el 18 de gener. Allí els responsables del centre els van donar informació sobre els serveis i activitats que s’hi ofereixen i sobre l’ampliació del seu campus.

Més tard, el 8 de març, els mateixos alumnes de 2n de batxillerat van desplaçar-se fins a Valls, on se celebrava el 13è Espai de l’Estudiant.

La imatge és d’aquesta última sortida.