GRADUACIONS DE CICLES I BATXILLERAT 2021

FOTOGRAFIES GRADUACIÓ

Dilluns passat per la tarda es va dur a terme la graduació dels alumnes de 2n de Batxillerat i 2n de Cicles Formatius al pati del centre. Va ser un acte molt emotiu amb una gran participació de l’alumnat, professorat i amb l’assistència de les famílies. Cal agrair tota l’ajuda dels alumnes de cicles i els seus professors per muntar el tendall; també a l’Ajuntament per cedir-nos les cadires, l’escenari i tot el sistema de megafonia. Voldríem agrair a l’AMPA tota la seva contribució, i en especial a la Maria Recasens com a ex-membre de la nostra AMPA, que juntament amb altres membres i amb alguns voluntaris de 3r d’ESO ens van deixar un espai meravellosament decorat.

En aquest link podeu veure les fotografies que vam fer, i uns vídeos que van preparar els tutors.

Vídeo Promoció 2n de Comerç 2021