Els Alumnes de Comerç i Administratiu reben una classe magistral en Turisme

El passat dia 8 de Maig els alumnes del departament de comerç i marketing van rebre per part de la nostra companya l’Angela Martin una classe magistral en turisme.

L’Angela Martin a més de formar part del departament de llengües del nostre centre com a professora interina es una reputada professional del turisme amb experiència de diversos anys en diferents establiments hotelers de la localitat de Salou.

La classe inclosa dins el programa d’estudis ve a reforçar l’enfocament turístic dels estudis realitzats i ens ajuda a conèixer millor i en primera persona la el funcionament i tendències de la realitat turística que ens envolta.

Volem des d’aquestes línies agrair a l’Angela el seu temps i l’oportunitat que ens ha ofert compartint amb nosaltres la seva experiència.