EL CIRC DE LES PAPALLONES – THE BUTTERFLY CIRCUS

Durant el mes de febrer els alumnes de 2n d’ESO B, han realitzat un mural a la seva aula després de visualitzar i treballar el curtmetratge sobre “The butterfly circus – El circ de les papallones”.

Aquest curtmetratge, dirigit pel nord-americà Joshua Weigel ens explica la història de Will (Nick Vujicic), “un home oblidat per Déu”, qui sense extremitats viu els seus dies com a principal atracció en un circ de rareses.

Aquest curt, reflecteix un viatge de transformació i acceptació humana. El circ de les papallones, plasma l’analogia amb el viatge de la papallona, que neix com a eruga i després d’un llarg període, surt al món on mostra tota la seva esplendor.

Treballar els valors humans i respectar a tothom, tal i com som, és un treball diari que realitzem amb els nostres alumnes.