Dia Internacional de la Dona a l’Auditori Josep Carreras

El passat divendres dia 9 els alumnes de batxillerat van assistir a l’acte institucional en commemoració del Dia Internacional de la Dona a  l’Auditori Josep Carreras.

Durant l’acte els alumnes de 2n de Batxillerat B Marta Ballvé i Eloi Redon, juntament amb dos alumnes més de l’Institut Vila-seca, van llegir el Manifest del Dia Internacional de la Dona.

A continuació va poder gaudir de la representació del Teatre Fòrum “Ni tu, ni jo”. Una obra molt enriquidora i participativa, que va permetre als nostres alumnes reflexionar sobre les perjudicis, els estereotips, els rols de gènere, entre altres… i posar-se durant una bona estona en la pell dels personatges.

Finalment, des de l’ajuntament, van convidar a tots aquells interessats a participar en els actes previstos. Podeu consultar-los ne l’enllaç següent: http://www.vila-seca.cat/documents/10179/12553/cartell+dia+int.+dones+18.jpg/fea0cea4-a1e6-4459-932d-f34e3acb9f4c?t=1519982347000