Contra la violència masclista

El passat divendres 24 de novembre, es va dur a terme un acte institucional pel Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència Masclista a la Sala Polivalent de l’Ajuntament de Vila-seca. En aquest acte hi van col·laborar dos alumnes del nostre centre, Marina Díaz i Víctor Pujades, en la lectura del Manifest contra la violència envers les dones.

Va ser un acte molt emotiu i els nostres alumnes van estar encantats de poder col·laborar en aquesta iniciativa. Tant de bo no s’haguessin de fer més aquests tipus d’actes, significaria que MAI MÉS no s’ha produït cap més acte de violència masclista.