CONEIXEM DE PRIMERA MÀ LA VIDA DELS PESCADORS

Una de les activitats que formen part del projecte “Vivim vora la Mediterrània… Com afecta les nostres vides? Influència a través dels costums, hàbits i tradicions” que realitzen els alumnes de 1r ESO, ha estat la visita a la Confraria de pescadors de Tarragona on els alumnes han pogut conèixer les principals espècies capturades pels pescadors tarragonins, les diferents arts de pesca i experimentar el procés de la subhasta del peix a la Llotja. Per acabar, hem visitat les peixateries del Mercat Central.