Celebrem Sant Jordi

Pots veure les fotos de la diada de Sant jordi en l’enllaç següent .

El nostre centre ha celebrat la diada de Sant Jordi realitzant diferents activitats per als alumnes. Després del pati ha començat a desenvolupar-se amb els alumnes de 1r d’ESO jugant al picalletres a l’aula Josep Gras, després han continuat amb manualitats i finalment amb una gimcana. Els alumnes de 2n d’ESO han començat amb un kahoot, a continuació amb el picalletres i darrerament amb activitats esportives. Els alumnes de 3r, 4t i AO han iniciat les activitats amb la gimcana i per a després  assajar i representar el Flash Mob de la cançó ‘Viu’ del grup Descalces.

Pots veure les fotos de la diada de Sant jordi en l’enllaç següent .