SANT JORDI 2015

Per a celebrar la Diada, a l’Institut vam organitzar un seguit d’activitats per a tots els cursos.

A la foto podeu veure un moment de la prova de confecció de roses, que formava part de la gimcana. Paral·lelament van tenir lloc a la sala Josep Gras un parell de concursos, emulant el “Picalletres” i una mena de “Trivial” per als dos cicles de l’ESO.

Vam tenir alumnes a Barcelona, coneixent de primera mà l’ambient de les Rambles, i una trobada músico-poètica dels estudiants del segon de Batxillerat.

L’altra imatge correspon a la representació de la llegenda de Sant Jordi per part dels alumnes de l’Alternativa de Teatre de 1r d’ESO.