ACTIVITATS DE NADAL

Arriben les festes de Nadal i al Hall de l’edifici B (el més antic) hi hem posat l’arbre i les tradicionals figuretes del pessebre.

El dia 20 de desembre, per acabar el trimestre, va tenir lloc un seguit d’actuacions per als alumnes d’ESO:

-A la sala Josep Gras va tocar un grup de guitarres al qual hi van afegir la seva veu les alumnes de 4t Míriam i Judith.

– Al Hall de l’edifici B també una petita orquestra d’instruments variats que, a banda de les tradicionals nadales, van interpretar també peces modernes com les del musical "Grease" o una suite dels Beatles.

-I al Gimnàs vam tenir la coreografia que ens presentaren les alumnes de 2n ESO A; també l’actuació de les alumnes de 3r de l’optativa de "Dansa oriental" que imparteix la Belén Villares; i, com no, el nostre mag més internacional, l’Aleix Vidal de 2n ESO A que va donar -li el seu toc personal a alguns trucs clàssics.

Si piqueu a "Notícia completa" hi veureu algunes fotos de les actuacions.

I a les 14:00, Bon Nadal a tots i cap a casa a gaudir de les festes!