I TRIATLÓ INTERDISCIPLINARI (2014)

El passat 16 d’octubre els alumnes de 1r de Batxillerat van participar a un triatló organitzada per l’Institut Josep Tapiró de Reus a la Platja Llarga de Salou a la qual van assistir més de 500 alumnes dels instituts de la zona.

La prova consistia en nedar 300 metres, fer un circuit de 8 kilòmetres en bicicleta i 2 corrents. A més d’aquest vessant esportiu i lúdic, la trobada tenia també un altre motiu: fomentar el treball interdisciplinari. Per això eren alumnes els encarregats de l’organització, control, cronometratge, etc, tasques a les quals havien de posar en pràctica les matèries treballades a classe.