ESTRENEM USEE (2014)

Aquest curs s’ha inaugurat la USEE (Unitat de Suport a l’Educació Especial), és a dir, un recurs per afavorir la participació de l’alumnat amb necessitats educatives especials i per aconseguir que l’institut sigui una comunitat inclusiva.

Per això els alumnes de la USEE formen part dels grups ordinaris, però al mateix temps reben una adaptació dels seus estudis mitjançant un Pla Individualitzat.

Així doncs, els criteris d’avaluació fan referència tant al procés d’ensenyament i aprenentatge com a l’assoliment d’un objectiu fonamental per a ells: tenir autonomia i la capacitat de desenvolupar habilitats socials.

Els encarregats de posar en marxa aquest projecte són els professors del Departament d’Orientació, que ha estat creat aquest curs i que consta de cinc professionals de l’ensenyament.