ACTIVITATS PER ACOMIDAR EL TRIMESTRE

A l’institut hem volgut acomiadar el 2020 de la millor manera possible. Enrere queda un any complicat i ple de records tristos, però hem volgut demostrar que d’il·lusió i bons desitjos anem sobrats.

L’últim dia lectiu del trimestre ha començat amb una activitat de sensibilització en què l’alumnat ha visualitzat un vídeo de La Marató de TV3 sobre experiències de malalts de la COVID-19. Tot seguit, cada grup ha adaptat nadales tradicionals amb contingut de la pandèmia i fins i tot s’hi ha enregistrat coreografies. Com a colofó, i abans de la també tradicional recollida de notes, hem pogut gaudir d’un curtmetratge elaborat pels alumnes d’arts escèniques que s’ha projectat arreu de les aules. Un Nadal amb pandèmia però amb somriures que esperem que es multipliquin el 2021.

Joan Castellano