Finalistes als Premis de Literatura AMA

Les alumnes Alba Toril (1r ESO C), Noemí Garcia (3r ESO A) i Roser Iberri (4t ESO C) han estat finalistes dels Premis Literaris AMA, convocats per l’associcació cultural Etcètera conjuntament amb les entitats italianes Il Sorriso di Filippo i Movimento Culturale Spiragli. Aquestes associacions impulsen el Projecte Amatrice que té com a objectiu ajudar els supervivents del terratrèmol que el 24 d’agost del 2016 va destruir aquest municipi italià provocant 295 víctimes mortals.

Les tres alumnes van escriure relats sobre l’amistat que van obtenir una molt bona crítica per part del jurat. Enhorabona a les tres!!!!

sdr